dilluns, 17 de maig del 2010

Data límit!!!!

Aquesta setmana ha sigut de bojos!

Al veure que la data de lliurament estava massa a prop vem decidir demanar-li al nostre consultor Joan un ajornament. Després de tenir uns dies més de marge, vaig pensar que seria molt fàcil acabar la pràctica, però estava equivocada! Al treballar amb la wiki, que és una eina que mai he utilitzat, el temps es passa volant fent, desfent, refent... sobretot el tema de les fotos ha sigut el que m'ha portat més mal de caps!No és que hagi sigut massa complicat però has de dedicar-li molt temps, ja que s'ha de penjar la foto, veure que la mida es l'adequada sinó has de canviar-la, ubicar-la bé dins el contingut, etc.
Però quan agafas el truquillo és senzill perquè és com anar fent un puzzle!A mida que anem avançant m'agrada més aquest projecte i la forma que l'estem donant!

La veritat és que he tingut molta sort amb la meva companya perquè ens entenem molt bé i, encara que a mi em costa una mica seguir el seu ritme, confia en mi i m'anima molt! També he de dir que ha fet un treball estupendo!
Crec que em reduit el contingut proposat inicialment de manera realista i aixó ens ha fet treballar el contingut més a fons i d'una manera més detallada i tot el que hagi quedat inacabat ho podem acabar de retocar en la PAC 4.

Per tant, ho hem aconseguit i només ens queda una pràctica!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada