dissabte, 12 de juny del 2010

The End

Hem arribat al final!Toca fer les reflexions sobre aquesta assignatura, aquest projecte i el treball en equip.

Començaré recordant les meves poques habilitats amb les TIC i "la por" que em feia aquesta assignatura. En la primera PAC estava molt perduda perquè no sabia que fer ni com fer-ho. Tampoc se'm plantejava fàcil treballar en un grup virtual, pensava que seria bastant complicat i penso que en aquesta primera PAC si que va ser una mica complicat. Suposo que el no coneixer-nos de res i no saber per on aniria l'assignatura va fer que em costés més.

A partir de la segona PAC, tot va canviar bastant. Els missatges del nostre consultor al tauler em van ajudar molt, ja que sempre ens indicava en quina fase del projecte estavem i això em permetia no "perdrem". Encara que a la segona PAC vem tenir un imprevist bastant notable, la pérdua de dos membres del grup, la vem treure cap endavant molt bé. Remarcar que el Delicious se'm plantejava un problema ja que no sabia ni que era ni com s'utilitzava, però al poc temps de utilitzar-lo em va agradar molt perquè en veritat és una eina molt útil i molt fàcil d'utilitzar.

L'elaboració de la wiki en cap moment se'm va plantejar difícil sinó "elaborada", és a dir, treballar amb la wiki no és complicat ja que utilitzant el material que ens recomenava el consultor teniem tots els passos explicats però aplicar aquests passos donava molt de treball. Però en el moment que agafas el "truquillo" ja ho tens, és un treball elaborat però quan poses "Vista prévia" i veus com de bé t'ha quedat cliques a "guardar" amb un somriure d'orella a orella!

Aquest debat final m'ha semblat que tenia un to familiar i amigable molt agradable. Hem arribat al final de l'assignatura sentint-nos com a auténtics companys havent compartit moltes coses i es curiós perquè poc hem parlat i menys que ens hem vist!Però pertànyer a la mateixa aula, "estar en el mismo barco" ens ha connectat. Jo mai he format part d'una xarxa social (no tic Facebook, i avui dia sembla que no pots viure sense ell...) i per això no entenia el sentiment de pertinença a un lloc virtual. Ara si.

El treball amb la meva companya ha sigut molt bo, ens hem entés molt bé i sobretot no hem tingut cap problema, sempre hem estat d'acord amb qualsevol decisió a prendre sobre el projecte i encara que hem sigut dos hem fet un treball fantàstic.

Per acabar, dir que he aprés molt però que sobretot aquesta assignatura m'ha servit per veure que no se'm dóna tant malament aquest tipus d'eines ni que són tan difícils d'utilitzar. Hem quedo amb un bon record d'aquesta assignatura: molt bon consultor que ens ha ajudat en tot i ha estat pendent de facilitar-nos la feina, una companya genial i una wiki molt bona!

Estupendo!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada