dimarts, 8 de juny del 2010

Punt final!

Ara sí és cert que açò s'acaba! Ha arribat el moment de fer les reflexions finals sobre l'aprenentatge i funcionament del grup al llarg de l'assignatura de Competències TIC.

Fent una ullada als darrers mesos, m'he adonat de tot el que he anant aprenent durant el procés d'elaboració del projecte de la wiki.

Per una banda, he descobert noves eines i aplicacions que no havia emprat mai i crec que em poden ser de profit en un futur. El Delicious em sembla molt útil per a tenir etiquetades i compartir pàgines d'interès, els programes de creació de mapes conceptuals estic segura que em serviran més endavant per enriquir nous projectes i en quan al blog, encara que no ho semble, mai m'havia decidit a participar en un blog, ni tan sols en les populars xarxes socials. Al llarg de l'assignatura he vist que hi ha un munt d'eines disponibles que cal aprofitar.

En quan a l'elaboració de la wiki, en primer lloc, dir que evidentment no m'havia mai passat pel cap la possibilitat de crear un projecte d'aquest nivell, és ben cert, que al començament de l'assignatura em semblava molt difícil assolir els objectius.

En segon lloc, el treball en grup virtual també ha estat una gran experiència de la que no havia participat mai. Es clar que aquest funcionament et permet enriquir i millorar molt un projecte gràcies a les aportacions de tots els membres, però també presenta alguns inconvenients si no es deixen ben clars els acords de funcionament inicials, es tenen previstos els "imprevists", possibles baixes de membres del grup i es fa una bona planificació del treball.

Què cal dir dels debats? És fantàstic adonar-te que no estàs sol amb el teu company l'ordinador, és com una explosió, hi ha un munter de companys que apareixen des de no es sap on, però que estan per aportar les seves opinions des de l'altra banda del fil. No els veus, ni tens contacte físic amb ells, però els sents molt aprop.

Per concloure dir que m'enduc un "bon sabor de boca" de l'assignatura, el treball col·laboratiu amb la meva companya Joana ha estat molt gratificat, crec que hem fet una bona wiki dins les nostres possibilitats, segur que enyoraré els moments compartits i el patiment per tal d'arribar al lliurament de les PACs!

Gràcies a tots!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada